شربیان

نظرسنجی

آخرین ارسالی های انجمن

اوضاع ناخوش شربیان.....

به نظرشماشهردار قبلی شربیان عملکرد خوبی داشته است؟

به نظرشما سرپرست فعلی شهرداری شربیان فرد مناسبی برای این مسولیت می باشند؟

به نظر شمامشکل اصلی دراداره کردن شهرداری چه می باشد؟

به نظر شما آیا شهردارسابق با شورای اسلامی شهرشربیان رابطه خوبی نداشته است؟

به نظرشماشورای اسلامی شهردراین اختلافات چه قدمی برداشته است؟

به نظرشماریشه اصلی اختلافات بوجود آمده در چیست؟

به نظر شما شهرشربیان نیازبه شهرداربومی داردیا غیربومی؟

به نظرشمافرمانداری محترم سراب دراداره کردن این اختلافات یا ...نقشی داشته اند؟

به نظر شما.......؟

اینها ونظرات دیگراین روزها درشهرشربیان برسرزبانها افتاده است این واقعیتی است که نمیتوان کتمان کرد.شما چه نظری دارید.؟

امیدواریم این مشکلات پیش آمده هرچه زودتررفع شده ومسئولین محترم شهرباردیگربا اتحاد وهمبستگی خود ،شربیان راآبادترازپیش کنند.

نتیجه تصویری برای نظریادتون نره

به نظر شما راه حل مناسب چیست؟

نظرات خود را می توانیدبرای ما ارسال کنید تابدونیم ریشه اصلی این مشکلات پیش آمده ازکجاست؟


مطالب مرتبط با اوضاع ناخوش شربیان.....:
ارسال دیدگاه جدید
کد امنیتی رفرش
نام: یداله
تاریخ: 1393/11/29
ساعت:14:15
وب کاربر

سلام دوستان خوب گفتند ولی یکی دیگر از مشکلات شربیان اینست که آنهایی که ساکن شربیان نیستن در امور داخلی شربیان دخالت کرده و باعث تشویش اذهان عمومی میشوند.مثلا از طریق وبلاگ!!!

پاسخ : باسلام، نوشته دخالت نیست بلکه واقعیت اوضاع واحوال شهرخوبمونه اگه وبلاگی داره ازاوضاع بد شربیان می نویسه واظهارناراحتی خودرا ازاین اوضاع روشن میکنه شما دخالت را این می دانید باید با هرنوشته ای ریئس بشه معاون؟ممنون از نظرتون

نام: sharabiani
تاریخ: 1393/11/28
ساعت:23:47
وب کاربر

پس بهتره شمام از مردم بپرسید چه سوالاتی یا چه مطالبی رو در سایت مطرح کنید.بهتره نظر شخصی و حرف مردم رو قاطی نکنید من یه کاربرم و نظر خودمو دارم. عملکرد خوب آقای محمدی رو هم مردم میگن هم کارای ایشون تو این مدت کوتاه و هم مقایسه عملکرد ایشان با شهردار قبلی..

پاسخ : باسلام،کاربرگرامی اینها برخی ازسوالات مطرح شده می باشدمردم با نظرات خود نشان می دهند حرف شما متینه اما بحث وسوال وپاسخ دادن برای هرکسی آزاده...
شما می توانید بعنوان کاربرفعال ما نظرات وسوالاتیکه خواستارید مطرح بشود را اعلام کنید/

نام: sharabiani
تاریخ: 1393/11/28
ساعت:21:55
وب کاربر

دلیل همه این تفرقه افکنی ها فقط و فقط تسویه حساب شخصی هستش که ضررش رو مردم شربیان متحمل خواهند شد. لعنت به کسی که منافع شخصی رو به منافع مردم شهرش ترجیح میده و باعث پسرفت شهرمون میشه.

پاسخ : با سلام خدمت کاربرعزیز،منافع شخصی وتسویه حساب شخصی هم کمرشورا را بسته وهم کارکرد شهرداری را زیر سوال برده امیدواریم این مسائل هرچه زودتر با درایت مردم حل وفصل بشه.

نام: sharabiani
تاریخ: 1393/11/28
ساعت:0:55
وب کاربر

سلام. اتفاقا آقای محمدی فردی مومن و متعهد و پرکاری میباشند که نیاز به تعریف نیس. ایشان آشنا به امور شهرداری بوده و فرد کارکشته ایست و لیاقتش بیشتر از اینهاس که متاسفانه عده ای از روی لجبازی و اینکه میخوان شهردار مادام العمر شربیان باشن با گزارش های بی شرمانه شان مانع پیشرفت و آبادانی شهرمان میشوند. وضع موجود را آقایانی بوجود آورده ان که منافع شخصی شان در خطر است چه ربطی به آقای محمدی داره اتفاقا ایشان بیشتر از شهردار قبلی به فکر شهرمونه... .

پاسخ : سلام،عملکرد خوب شخص مورد نظر را باید مردم بگن به همانطوریکه عملکرد خوب اقای محمدی را تایید می کنندبایدبرای این اختلافات بوجود امده ازاقایانی که عرض کردین بخواهنددلیل این تفرقه افکنی ها درچیست؟

نام: 30نا
تاریخ: 1393/11/27
ساعت:20:00
وب کاربر

فعلا خسروان صلاح خودشونم نمیدونن چه برسد به صلاح شهر!! اتفاقا این خسروان شهر رو به چنین روزی انداختن دوست عزیز. باتشکر

پاسخ : با سلام وممنو ن ازلطف نظرتون
خسروان شهردرخوابن اما ماحرفمون را می زنیم واما برای این موارد اتحاد لازمه برادر؟با تشکر

نام: شزبیانی
تاریخ: 1393/11/27
ساعت:8:10
وب کاربر

هرگونه اختلاف فقط وفقط ضررش به کل مردم می رسد چرا باید شهر در اختلاف حاج نادر وجوانبخت بسوزد هر فرد که شهرداری را اداره کند باد شرایط تحصیلی ودانش مربوطه را داشته واستانداری تایید کند در غبر این صورت اگر از شهرداری اطلاعاتی نداشته باشد حاصل آن وضع موجد می شود فعلا شهرو شهرداری به آرامش نیاز دارد وصلاحیت مسئول فعلی را باید مسئولین استانداری و فرمانداری تایید کننددر غیر این صورت نتیجه عدم تعامل ووضع موجود را به دنبال خواهد شد

پاسخ : با سلام به دوست کلوپیمون ،صلاح شهررا خسروان دانند....همیشه با درایت مسئولین یک روستا تبدیل به شهریا شهرستان می شود پس شهربه این زیبایی مسلما به یک فردکارکشته نیازداره تا اختلافات داخلی وخارجی را تجزیه وتحلیل کرده وراه حل مناسبی برای این مشکلات شهرمون اتخاذ کند.هیچکس ازاختلاف خوشش نمی اید ازعصرپیامبر تا حالا ....

نام: 30نا
تاریخ: 1393/11/26
ساعت:14:47
وب کاربر

با سلام. بنظر من ریشه همه مشکلات در این است که برخی بدون توجه به شایستگی و ظرفیت کاندیداها بر اساس تعصب و... به فرد مورد نظر خود رای دادن که نتیجه جز این نخواهد شد.

**موفق باشید**

پاسخ : تاحدی موثر بوده و همچنین عملکرد مطلوبی از شورا دیده نشده.