شربیان

نظرسنجی

آخرین ارسالی های انجمن

شربیان نامه یا خیانت نامه؟؟؟؟؟

بی شک همگی خبر ابقای جناب آقای سعید محمدی در سمت شهرداری شربیان را شنیده اید.باید بگویم که این خبر صحیح می باشد..حال روی سخنم با افرادی است که آبروی خود که نه، بلکه آبروی شهرمان را هم میبرند.پخش شب نامه ها از جانب دوگروه به اصطلاح چپ و راست -که منافقانی بیش نیستند- مصداق بارز خیانت و آبروریزی این افراد است.

اگر این شب نامه ها که آرام آرام نام های متعددی می یابند و در تدوین آنها از به اصطلاح شعرا استفاده می شود را خوانده با شید در می یابید که در اینها گاه به افراد و شخصیت ها-از هر دو طرف-و گاه به مردم توهین می شود ولی در کل بار آن -که سعی شده نمایی دلسوازنه برای شهر را به خود بگیرد-خیانت و ایجاد تفرقه است.

نام شربیان نامه که رفته رفته برای بعضی ها تبدیل به آب گل آلودی برای ماهی گرفتن شده باید مورد توجه مسئولین قرار بگیرد.آری این شب نامه که لحنی دلسوزانه دارد،آمیخته با برخی فحاشی ها و بی شرمی کلامی به مردم است که شایسته این شهر نیست و مطمئنا ما باید ریشه آن را هم در داخل و هم در خارج شهر جستجو کنیم.این نوشته ها نه به نفع شهر است و نه به نفع افرادی که از آنها حمایت میشود.اینها نام چنین افرادی را با سخنان بی شرمانه شب نامه های نسبت داده شده به طرفدارانشان گره می زند و این بهانه ای برای بدخواهان شربیان می شود که دوباره اوضاع شهر را ناآرام کنند.

در سخن آخر میگویم که آنها که شب نامه ها را مینویسند خیانت نامه می نویسند نه شربیان نامه

 

پ.ن:ضمنا از همین جا ابقای جناب آقای محمدی را خدمت ایشان و همشهریان عزیز تبریک گفته و آرزوی رفع مشکلات و آرام شدن اوضاع شهر و ثبات در سمت ها را دارم.


مطالب مرتبط با شربیان نامه یا خیانت نامه؟؟؟؟؟:
ارسال دیدگاه جدید
کد امنیتی رفرش
نام: حسینی
تاریخ: 1393/12/26
ساعت:18:10
وب کاربر

راسته میگن این شاعررا اجیر کردن تا برعلیه راست یا چپ شعر بگه واقعا که بابا بیا استعدادتو تو شعر بگو تا یه کتاب به افتخار نام شربیان ازت چاپ بشه.....

پاسخ : راستی و دروغیش معلومه دیگه...هرکی هست یه استعداد نپرورده داره که داره ازش استفاده میکنه...گاهی از کلمات رکیک هم استفاده میکنه یا شاید هم میکنن چون ما نمیدونیم چند نفرن که شعر میگن...