شربیان

نظرسنجی

آخرین ارسالی های انجمن

اس ام اس عاشقانه...

دموکراسی بین من و تو این است که
همیشه در همه چیز،
حق با چشم هایت است !!

www.sharabiani.rozblog.com

ﻣﯽ ﺗﺮﺳـﻢ ﺁﻧﻘﺪﺭ ﺩﻭﺳﺘــﺖ ﺑﺪﺍﺭﻡ
ﮐﻪ ﺧــﺪﺍ ﻫﻢ ﺷـﮏ ﮐﻨﺪ
ﮐﻪ ﺁﻏـﺎﺯ ﻋﺸــﻖ ﺍﺯ ﺁﺩﻡ ﻭ ﺣــﻮﺍ ﺑﻮﺩﻩ
ﯾﺎ ﺍﺯ ﻣـﺎ

www.sharabiani.rozblog.com

دموکراسی بین من و تو این است که
همیشه در همه چیز،
حق با چشم هایت است !!

www.sharabiani.rozblog.com

ﻣﯽ ﺗﺮﺳـﻢ ﺁﻧﻘﺪﺭ ﺩﻭﺳﺘــﺖ ﺑﺪﺍﺭﻡ
ﮐﻪ ﺧــﺪﺍ ﻫﻢ ﺷـﮏ ﮐﻨﺪ
ﮐﻪ ﺁﻏـﺎﺯ ﻋﺸــﻖ ﺍﺯ ﺁﺩﻡ ﻭ ﺣــﻮﺍ ﺑﻮﺩﻩ
ﯾﺎ ﺍﺯ ﻣـﺎ

www.sharabiani.rozblog.com

تــــــــو را
به رُخ تمام شقایقهـــآ میکشم و
می گویم :
تا گُل من هست
زنــــــدگی
باید کرد . . .

www.sharabiani.rozblog.com

هرجای این سرزمینی
باش
فقط هر روز خنده هایت را برایم پست کن!
قلب من برای تپیدن
نیاز به انگیزه دارد...!

www.sharabiani.rozblog.com

چشم از قلب شکایت کرد و گفت:تو چرا عاشق میشوی و من باید اشک بریزم؟
قلب گفت:تو چرا نگاه میکنی تا من درد بکشم...!!!

www.sharabiani.rozblog.com

من از تمام آسمان یک باران را میخواهم…،
از تمام زمین یک خیابان را…،
و از تمام تو…،
یک "دست"...،
که قفل شود در دست "من"...!!!

www.sharabiani.rozblog.com

گاهی چقدر دلم هوس شیطنت میکند...ازهمان شیطنت هایی که حرف توپشت سرآن است که می گویی مگه دستم بهت نرسه !!

www.sharabiani.rozblog.com



مطالب مرتبط با اس ام اس عاشقانه...:
ارسال دیدگاه جدید
کد امنیتی رفرش
نام: ehsan
تاریخ: 1393/04/30
ساعت:12:33
وب کاربر

سلام وب خوبي داري ولي يه چيزاي کم داره :
1-هدر مناسب با موضوع و ادرس وبت
2-اسلايدشو و تصاويرش
3-بنر متحرک
4-لوگو
و خيلي چيزاي ديگه . . .

اول بيا نمونه کار ها رو ببين اگه پسنديدي بعد سفارش بده
تخفيف ويژه در بسته هاي رنگارنگ تعرفه ها زير قيمت همه جا.

http://p30prozhe.rozblog.com