شربیان

نظرسنجی

آخرین ارسالی های انجمن

شهدای گمنام در مهربان وشربیان

به گزارش پایگاه خبری مهربان ؛  در آستانه 28 صفر سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص) و سالروز شهادت امام حسن مجتبی (ع) ؛  پیکرهای مطهر  2شهید گمنام 8 سال دفاع مقدس ، وارد شهر مهربان شدند تا بار دیگر ندای هل من ناصر ینصرنی مردم ولایتمدار ، انقلابی و شهیدپرور شهر و منطقه مهربان را برای عهد و پیمان با شهدای خویش به نظاره بنشینم .   

 شماری زیادی از مسوولان ، اقشار مختلف مردم و خانواده های شهدا  و ایثارگران که در میدان جمهوری اسلامی ،  در مسیر ورودی این شهر تجمع کرده بودند ، با ورود کاروان شهدای گمنام با چشمانی اشک آلود به استقبال آنان رفتند.    

مرد و زن، پیر و جوان و حتی بچه های خردسال به استقبال پیکر پاک شهدا آمده بودند تا مراتب قدرشناسی خود را از این سبک بالان عاشق که جانانه در راه دفاع از میهن با نثار عزیزترین هدیه الهی خود یعنی جانشان موجب سربلندی این کشور شدند ، ابراز دارند.
صدای سلام و صلوات و شعارهای حسین، حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست و یا حسین یا حسین اقشار مختلف مردم این خطه حال و هوای معنوی به فضای این شهر بخشید.

 

 

 لازم به ذکر است که روز یکشنبه سی ام آذر ماه 93 و همزمان با ایام سالروز رحلت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) پیکرهای مطهر 2 شهید گمنام دوران دفاع مقدس در شهر شربیان تشییع و به خاک سپرده شده و فضای شهر شربیان با حضور شهدای گمنام به بوی بهشت عطرآگین می‌شود.

امیدواریم با گزارشهای تصویری بهتر دربرگزاری هرچه بهتراین مراسم بزرگ در شربیان وظیفه خود را انجام داده باشیم.کلوب شربیان

 


مطالب مرتبط با شهدای گمنام در مهربان وشربیان:
ارسال دیدگاه جدید
کد امنیتی رفرش